Бізде дәстүрлі емес басқару жүйесі: директорлар мен жетекші оқытушылар жоқ. Біз қоғам мүшелері арасында жауапкершілікті бөлісеміз. Мектепті басқару Холакратияға негізделген.
Мектеп құрылымы ортақ миссиямен біріктірілген ТОПТАРДАН тұрады және олардың әрқайсысының өз жетекшісі бар. Жетекшілер жеке шешім қабылдамайды, топ мүшелерімен бірге талқылайды.
Педагогикалық қызметті институттың соңғы курс студенті ретінде бастады. 35 жылдан астам уақыт өтті, бірақ мен күн сайын сабаққа, оқушыларыма қуанышпен кіремін. Ешқандай қиындық менің мамандыққа деген адалдығымды бұзбады, мен балаларға түсіністік пен қолдау көрсету үшін мұғалім болып қала беремін. Хоббиі-дұрыс тамақтану рецептерімен тәжірибе жасау, әсіресе пісіру; туризм; педагогикалық әдебиеттерді оқу
Кітаптар, қарапайым тәсіл
Оқу, тігу,сауықтыру.
Оқытудағы құзыреттілік тәсіл
Балаларды оқытуда педагогикалық және тәрбиелік мақсаттарға қол жеткізуде мен тұлғаға бағытталған, жобалық және коммуникативті тәсілдерді қолданамын.
Жүзу, йога, оқу, саяхат
46 гимназияның меңгерушісі, Жеті жарғы басылымының жетекші редакторы
Оқу, би. Тәсіл-балалардың толық қатысуы, проблемалық жағдай, креатив, жобалық қызмет
Мен әдемі музыка тыңдағанды, керемет фильмдер мен мультфильмдерді көргенді ұнатамын; шығармашылық, өз бетінше ойлайтын, шешім қабылдай алатын адамды тәрбиелеу.
Мен бала кезімнен жазуды ұнатамын. Есімді білгелі мен өлеңдер мен әңгімелер жаздым, жас кезімде әдеби журналдарда жарық көрдім, қазір балалар кітабымен жұмыс істеймін және бірлескен авторлықта әңгімелер жинағын күтемін.
Сондықтан университетті бітіргеннен кейін журналистикада жұмыс істей бастады.
Мектептегі білім кездейсоқ болды-олар сол кезде ашылған инновациялық мектепке жұмысқа шақырылды. Бұл тағдырлы оқиға болды. Мен бірегей мектеп атмосферасын жақсы көрдім, жұмыс маған қаншалықты шабыт беретінін түсіндім, онда балалар үшін қызықты нәрсе ойлап тауып, бірге жұмыс істеу керек.
Менің оқуға деген көзқарасым қарапайым. Мен оны оқып, естігенін білетін адам жақсы жазады және айтады деп санаймын. Сондықтан біз және балалар көптеген эссе және басқа да шығармашылық жұмыстар жазамыз (мен эсселерімді балаларға берген тапсырмаларыма жиі жазамын).
Кітап оқу, табиғатқа саяхат, бау-бақша.
"Көрінген жолдың алыстығы жоқ" - менің ұраным.
Үлкен педагогикалық тәжірибеге ие бола отырып, мұғалім оқушының жеке басына назар аударып, әр оқушының жеке танымдық мүмкіндіктерін ашуға көмектесуі керек деген қорытындыға келдім. Сондықтан мен прогрессивті-дамытушылық оқыту моделін таңдаймын. Мен үшін, академиялық құраммен бірдей, оқушының қызығушылығы мен белсенділігі атмосферасын құру өте маңызды: оның белсенділігін ынталандыру, оқу іс-әрекетінің диалогтық формалары; ынтымақтастықты ұйымдастыру; интерактивті әдістер; сыйластық қатынастар. Оқушының мотивациясы-бұл оқытудың кез-келген тәсілінің тиімді болуына мүмкіндік беретін құрал. Балалар білім мен қолдануды іс жүзінде біріктіретін жобалық қызметті қолдана отырып, балалардың шет тілін үйренуге деген ынтасын арттырады.
Менің оқушыларым мұны ағылшын тіліндегі олимпиадаларға қатысу және жеңіп алу арқылы растайды.
Кітап оқу, тігу, серуендеу
Оқытудағы коммуникативті жеке, сараланған тәсіл.Ойын технологиясын қолданғанды ұнатамын.Мен оригами, көгалдандыруды жақсы көремін.
Жеке тұлғаға бағытталған оқыту.
Мен оқытудың заманауи әдістерін қолданамын, оқу процесіне ойын элементтерін енгізу арқылы оқушылардың оқылатын пәндерге деген қызығушылығын дамытуға тырысамын. Жеке қасиеттері: жанжалсыз, оқушылар, мұғалімдер мен ата-аналар ұжымында салауатты психологиялық жағдайды сақтаймын.
Мен бос уақытымды таза ауа, тыныштық пен бақ бар жерде отбасыммен өткізгенді ұнатамын. Оқу, классикалық және заманауи музыка-менің өмірімнің ажырамас бөлігі.
Жұмысқа жауапкершілікпен қараймын. Тұрақтылықты жақсы көремін, бірақ жаңасына да тез бейімделемін. Мен балалармен рұқсат етілген шектерден өтпейтін сенімді және достық қарым-қатынасты құптаймын. Әр балада мен жеке тұлғаны көремін - біздің болашағымыз. Әр балаға бір бөлігін салып, олар лайықты, білімді , жақсы , мейірімді адамдар болып өседі деп үміттенемін. Мен өз мамандығымды жақсы көремін!
Тау туризмі, спорт, оқу
Хоббиі мен қызығушылығы - шаңғы спорты, тамақ дайындау, тоқу.
Оқытуда заманауи тәсілдерді қолданамын.
Читать книги о психологии и педагогике. При обучении детей опираюсь на гуманную педагогику Ш.Амонашвили, обучаю детей ответственности и справедливости. Ценю в детях креативное мышление.
Тау туризмі, йога
Хобби-астрофизика, радиоәуесқой.
Жеке тұлғаға бағытталған тәсіл, көп деңгейлі оқыту
Саяхат, кітаптар, гүл өсіру. Оқытудағы тәсіл: болашақта білімді қолдануды ескере отырып, оқушылардың жеке қабілеттерін дамыту, пән бойынша дүниетанымын барынша дамыту.
Мен графикамен айналысамын, күш спортымен айналысамын. Мен әр оқушыға жеке көзқарас танытамын.Біздің бірлескен қызметіміздің бастапқы нүктесі-оқушының өмірлік мақсаты.
Мен шығармашылықпен,бағбандықпен айналысамын,өзіме киім тігемін.Мен қыздарды үй шаруашылығы мен шығармашылыққа үйретемін
Хоббиі: тау туризмі клубы, йога, ағылшын тілі клубы, экология. Мен өз сабақтарымда жоғары психикалық функцияларды (VPF) дамытатын инновациялық технологияларды қолданамын.
Кітаптар, иога, арт-терапия, ертегі терапиясы
Мен кино тарихымен, шығыс философиясымен, музыкамен әуестенемін. Бос уақытымда мен әдетте йога жасаймын, керамикадан мүсін жасаймын, оқимын немесе жаңа адамдармен танысамын. Менің балалармен жұмыс жасаудағы басты қағидаттарым-құпиялылық, сенім, сыйластық және ұқыпты қарым-қатынас. Оқушылар үшін мен еркін, біртұтас және сенімді адамның үлгісі болғым келеді, олардың сенімді және мейірімді серігі болғым келеді.
Хоббиі: жақсы кино. Қызығушылығы: оқу өмірбаяндық монографиялар. Оқыту тәсілі: оқушыларға бағытталған тәсіл.
Хоббиі: спорт (кроссфит, жүгіру)
Хоббиі: мен қызықты подкасттарды, жасырын гедонистті, жоғары асүйді білгенді ұнатамын
Мен адамның әлеуетін, тіпті егер ол оны көрмесе де, көруге көмектесемін
Хоббиі-спорт (футбол, баскетбол)
Оқытудағы тәсілдеме-оқушылар үшін қауіпсіз және жайлы орта құру, сенімді қарым-қатынас құру, тәлімгерлік, оқушылардың сұраныстарынан бастап қолайлы мүмкіндіктерді іздеу, даму және мақсаттарға қол жеткізу үшін жауапкершілік, уәждеме
Тәсіл: тапқырлық пен шығармашылық бастаманы ынталандыру, тарихи контексте музыкалық құбылыстарды зерттеу, ойын сабақтары, инновациялық әдістер.
Кәсіби көзқарас
Велоспорт
Хобби:
сурет салу; Вокал;
саяхат;
йога;
психологияны зерттеу;
шет тілдерін үйрену.
Американдық ақын және философ Ральф Эмерсон айтқандай: "Мұғалім - қиын нәрсені оңай жасай алатын адам". Музыка әлемі алуан түрлі және өте қызықты, тек естуді және тыңдауды үйрену керек, бұл менің жұмысқа деген көзқарасымның басты мақсаты. Негізгі хобби және хобби - гитара және онымен байланысты барлық нәрсе-су аэробикасы).
Оқушыларға есту қабілетін, ырғақ сезімін, есте сақтау қабілетін, ассоциативті ойлауды дамытуға және соңында тұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыруға көмектесетін музыкалық шығармаларды орындау дағдыларын қалыптастыру.
Жорық. Жүзу. Би
Фортепианода ойнауды үйретудегі авторлық тәсіл, композитор-ән жазушы, Арт-визаж және саяхат!!!
Таулар
Театр, филармония, мұражай, йога, спортзал, қолөнер.
Оқытудағы көзқарас: педагог жұмысындағы ең бастысы - әрбір оқушыға көзқарас табу, оны қызықтыру
Тауға шығу, туризм, спорттық би
Спортпен айналысамын, кітап оқимын. Жеке
Мен психология мен менеджментті зерттеймін, алған білімімді педагогикалық қызметте қолданамын. Менің студенттерім мен білім алушылар әрдайым: "біз бұл пәнді не үшін оқып жатырмыз? Алған білім өмірде, кәсіпте қалай көмектеседі?". Педагогтың міндеті білім беру және тәжірибе беру ғана емес, сонымен қатар жеке басының өсуіне ықпал ету екеніне сенімдімін.
Қызығушылығы-музыка (фортепиано және француз мүйізінде ойнау), тамақ дайындау, серуендеу, көркем әдебиетті оқу, үйді жайландыру.
Туризм, пэчворк.
Оқытуда: орыс-кеңес мектебінің дәстүріне сүйену
Музыкаға деген махаббат
Менің сыныпта оқытудың мақсаты-баланың жеке қабілеттерін, музыкаға деген сүйіспеншілігін дамыту . Шығармаларды өз бетінше талдау дағдыларын дамыту.
Велоспорт, йога. Түсіндірудің, ойлаудың көрнекі-иллюстрациялық тәсілі.
Интерьер дизайнын ұнатамын. Мен бос уақытымды өзін-өзі дамыту туралы кітап оқуға жұмсаймын. Балалармен жұмыс жасауда мен жақсы қарым-қатынасты талапшылдықпен біріктіруге тырысамын.
Оқытудағы жеке тәсіл!
Хоббиі-оқу, тамақ дайындау, саяжай
Спортпен айналысқанды ұнатамын (футбол, теннис, жүгіру).
Оқушыларға музыкамен айналысуға ыңғайлы және қызықты болу үшін әр оқушыға көзқарас табуға тырысамын.
Ырғақ пен қозғалысты естуге, сезінуге және түсінуге ғана емес, сонымен қатар пластикада, музыкада, образда органикалық болуға да үйретемін! Ойын, қиял, шығармашылық арқылы музыка және би! Менің ойымша, бәрі билей алады! Тек музыканы тыңдау, сезіну керек!
Танымдық оқу.
Әр бала жеке тұлға.Мұғалімнің міндеті-мұны көру және оқушының барлық кәсіби дағдыларын қолдана отырып,осы бағытта дамуына көмектесу.
1. Йога, тоқу ... Қазақстанның рухани мектебінің өкілдері туралы кітап жазамын, Қазақстанның заманауи композиторларының флейтасына арналған пьесалар жинағын редакциялаймын және басып шығарамын. 2. Мен әр оқушыға жеке көзқарас табуға тырысамын, жалқау бала үшін "жол таңдаймын" 😇
Хоббиі: волейбол, аэростретчинг, оқу. Әр оқушыға жеке көзқарас, білім алушының әлеуетін барынша ашу және дамыту.
Туризм
Хоббиі-сурет салу, миниатюраларды салу. Бұл тәсіл-әр оқушыға орындаушылық өнерге деген сүйіспеншілікті оятуға бағытталған жеке тәсіл. Мұғалімге байланбау үшін аспапта өзіндік жұмыс жасау дағдыларын дамыту, музыка мұғалімнің талабы емес, оқушының таңдауы болуы керек.
Спорт, кино және астрономия! Балаларды оқытуға деген көзқарас педагогикалық процесті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып, әңгіме түрінде және түсіндірме-иллюстрациялық форматта өтеді.
Мен тау-кен клубында тұрамын , фото және бейнетүсіріліммен, түрлі репертуармен және сабақтарға шығармашылық көзқараспен айналысамын.
Білім алушыларға жеке қатынас.